Vrei să vinzi eficient în online? Învață să te adaptezi lumii digitale

Prima jumătate a anului 2020 a fost presărată cu probleme pentru antreprenorii din toate domeniile. De voie sau de nevoie, mulți afaceriști s-au văzut nevoiți să-și mute activitatea în online și să se reorienteze spre oferirea de servicii utile în contextul actual. Fie că ai o afacere mică, sau conduci un business cu sute de angajați, criza actuală te-a afectat cu siguranță și pe tine. Știm că adaptarea la o astfel de situație nu a fost deloc simplă și că încă nu ai toate informațiile necesare ca să vinzi cu adevărat eficient în online. Ca tine sunt mulți antreprenori, dornici să facă ceva concret pentru afacerile lor, dar în imposibilitatea de a aplica eficient niște cunoștințe pe care, nefiind familiarizați cu mediul online, nu le dețin. Pentru ei, dar și pentru tine, am pregătit astăzi un ghid complet de adaptare la digital!

Dacă ai început acest proces de tranziție spre online încă din martie, probabil că până acum ai sesizat faptul că acest mediu oferă oportunități reale, pe care, dacă știi să le valorifici în mod corect, îți pot aduce doar avantaje. Dacă abia acum faci pași mărunți spre digital, nicio grijă! Nu ești deloc în urmă, ci chiar la momentul potrivit să-ți ajuți afacerea să depășească cu brio această etapă de criză. Indiferent care ar fi poziția afacerii tale în online la acest moment, cu siguranță sfaturile următoare îți vor fi de folos:

  1. Învață care este comportamentul publicului tău în online - un aspect important, care stă la baza unui proces de vânzare eficient, este să înțelegi care este comportamentul publicului tău în online. Dacă până acum erai obișnuit să interacționezi cu anumit tip de client în magazinul tău fizic, lucrurile se schimbă la 180 de grade când vine vorba de digital. Diferit de achiziția directă într-un magazin fizic, realizată de un client 100% decis ce vrea și că vrea acel lucru de la tine, online-ul asigură aceluiași client o ofertă mult mai variată, deci posibilități multiple de a-și schimba decizia de cumpărare. Odată cu trecerea la digital, comportamentul clientului tău se schimbă. El are la dispoziție mai multe opțiuni, iar tu trebuie să-l convingi că ești în continuare cea mai bună variantă pentru el. Dacă ți-ai mutat deja activitatea în online, dar vezi că lucrurile ”scârțâie”, motivul principal poate fi chiar acesta! Deși ai conștientizat la timp că online-ul este soluția, nu ți-ai adaptat strategia la noul mediu. Solicită ajutor specializat, de la o echipă cu experiență în marketing online. Vei vedea că lucrurile încep să se schimbe în beneficiul afacerii tale, mai rapid decât te-ai fi așteptat.
  2. Adaptează-te la mediul digital în mod corect și competent - oamenii sunt conectați la online mai bine de jumătate din zi, așa că știu care sunt trendurile actuale, ce oferă comercianții și care sunt site-urile care le oferă experiențe pe măsura așteptărilor lor. Un site prost este asociat acum cu un magazin local cu aspect neîngrijit, personal neglijent și produse expuse în mod incorect pe rafturi. Stârnește neîncredere și dezinteres, iar clienții potențiali îl evită. Să ai un site pentru afacerea ta, nu este suficient. Să ai un site bun, optimizat conform tendințelor, complet adaptat momentului, poate face însă diferența! Fii prezent online în aceeași măsură în care erai prezent și în punctul de lucru fizic al afacerii tale. Investește într-un site conceput conform nevoilor clientului 2020! Adaptarea nu înseamnă doar un site realizat rapid, ci unul care are o strategie completă în spate, este susținut prin campanii concrete și are obiectivul clar de a te ajuta să-ți vinzi produsele sau serviciile, publicului tău care acum s-a mutat în online.

  3. Comunică în mod constant cu publicul afacerii tale - deși pericolul pare că a trecut, există încă o mulțime de restricții și ele vor continua să fie prezente în viețile noastre, mult timp de acum încolo. Oamenii stau mai mult online și este momentul oportun să interacționezi cu ei, pentru a-i aduce mai aproape de afacerea ta. Fie că plănuiești să-ți reiei activitatea fizică, la punctul de lucru, sau mizezi pe îmbunătățirea vânzărilor digitale, comunicarea este cheia în ambele situații. Discută cu fanii afacerii tale, comunică-le fiecare schimbare, fiecare moment de cumpănă și cere-le sfatul, atunci când consideră că părerea lor te-ar putea ajuta să iei o decizie mai bună. Experiența clientului cu bunul pe care tu îl vinzi trebuie să fie prioritatea ta principală. Online sau offline, trebuie să te asiguri că livrezi mesajul la fel de bine, iar clientul tău înțelege ceea ce tu oferi. 

 

 

 

TE AȘTEPTĂM
LA UNUL DINTRE
BIROURILE NOASTRE


 

BUCUREȘTI

PLOIEȘTI

BRAȘOV

CONSTANȚA