15 lucruri pe care o echipă specializată în marketing online le va face, ca să te ajute să să vinzi mai mult

Administrarea unui magazin online nu înseamnă exclusiv gestionarea comenzilor, ci mai degrabă un total de acțiuni menite să genereze, înainte de toate, acele comenzi ce trebuie prelucrate. Altfel spus, comenzile sunt doar rezultatul unui șir lung de lucruri pe care businessul trebuie să le îndeplinească, pentru a atrage clienți pe site, a-i convinge pe aceștia să convertească și, abia la final, a prelucra comenzile și a se asigura că acestea sunt livrate conform așteptărilor clienților, la timpul și momentul optim.

Este extrem de dificil să-ți gestionezi de unul singur magazinul online, mai ales dacă nu ai în spate o echipă specializată în soluții de marketing, care să te ajute să aduci în site clienți pregătiți să cumpere de la tine. Ambiția de a te descurca de unul singur are avantajul de a-ți da șansa să greșești și să înveți din respectivele greșeli, fiind un proces extrem de lung, la finalul căruia vei dobândi o serie de cunoștințe de specialitate în domeniu. Dezavantajele sunt însă mult mai numeroase, căci îndârjirea de a nu externaliza anumite acțiuni către persoane avizate în domeniu, cântăresc adesea enorm în succesul sau eșecul unei afaceri, în special în mediul online.

Merită să pierzi resurse numeroase, timp, bani și chiar încredere în ideea ta de business, doar pentru că nu vrei să ceri ajutorul unor oameni calificați în domeniu? Din păcate, ca tine sunt însă o mulțime de antreprenori, convinși că se pot descurca singuri. Ei pierd zilnic sute sau chiar mii de lei, pe campanii de promovare care nu dau rezultate, pentru că uită un lucru esențial într-o promovare eficientă – optimizarea corectă a site-ului.

Iată un total de 15 acțiuni pe care o echipă de marketing profesionistă le va realiza, ca să îți ajute afacerea online să vândă mai mult, maximizând astfel rezultatele campaniilor și căutând să obțină cel mai mic cost posibil:

  1. Face analiza site-ului și găsește soluții pentru eficientizarea interacțiunii userilor cu acesta
  2. Actualizează informațiile, modifică bannerele și optimizează conținutul pentru Google
  3. Se asigură că un client ajuns pe site va găsi aici toate informațiile posibile despre un produs
  4. Integrează mijloace de comunicare pentru clienți – chat online, buton de apel și formular
  5. Creează conținut text diversificat pentru site, cât mai atractiv pentru clienții tăi potențiali
  6. Realizează un plan de promovare bine definit, potrivit obiectivelor businessului tău
  7. Caută să eficientizeze raportul costului per vânzare, testând variante multiple de campanii
  8. Actualizează periodic conținutul reclamelor care rulează în numele afacerii tale
  9. Oferă clientului materiale publicitare diversificate, pe cât mai multe canale posibile
  10. Include pe site descrieri, keywords și tag-uri relevante, care ajută la optimizarea site-ului
  11. Realizează campanii diferențiat, în funcție de targetul sau target-urile pe care tu le ai
  12. Analizează piața, verifică prin ce se evidențiază competitorii tăi și cum poți fi tu mai bun
  13. Îți oferă periodic status referitor la activitatea campaniilor, rezultate și costuri avute
  14. Stabilește alături de tine obiective pe termen scurt și lung, îndeplinite ca atare
  15. Investește numeroase resurse în research, pentru a te promova eficient și a-ți aduce clienți

Decizia rămâne a ta! Tu alegi dacă optezi pentru soluții profesionale rapide, care să-ți scoată business-ul din impas, sau vei continua să experimentezi de unul singur și să-ți promovezi greșit afacerea!

 

 

 

TE AȘTEPTĂM
LA UNUL DINTRE
BIROURILE NOASTRE


 

BUCUREȘTI

PLOIEȘTI

BRAȘOV

CONSTANȚA