Cum să-ți scoți în evidență produsele, prin intermediul site-ului. Soluții de care să ții cont

Situația actuală te-a determinat să îți muți activitatea pe internet, așa că ai deschis recent un magazin online, ai o mulțime de produse și visai deja la vânzări de sute de lei, dar rezultatele nu-și fac simțită prezența? Aplică aceste reguli de evidențiere a produselor tale și vei descoperi îmbunătățiri considerabile în ceea ce privește numărul de vânzări pe care le înregistrează magazinul tău online!

A încărca o serie de produse într-un magazin online nu este suficient pentru a vinde

Începutul este întotdeauna dificil, mai ales dacă mână acum nu vindeai produse online, iar metoda de a-ți face un site a venit drept consecință a pandemiei actuale. Dincolo de campaniile de promovare propriu-zise, care nu trebuie să-ți lipsească dacă vrei conversii sporite, la fel de important este modul în care îți expui produsele. Tocmai de aceea, îți propunem astăzi o serie de sfaturi esențiale pentru a-ți optimiza cu brio magazinul online și a trece rapid la activitate exclusiv prin intermet, care să-ți aducă totodată rezultate așa cum dorești!

Gândește-te la magazinul tău online ca la o ”tarabă” dintr-o piață, unde vei așeza toate articolele tale. În jurul tău sunt numeroase alte astfel de ”tarabe” și doar cea mai frumoasă va reuși să vândă. Clientul prospectează piața, verifică toate locurile din care și-ar putea cumpăra produsul dorit și îl alege pe acela care are un preț avantajos, dar în același timp beneficiază și de o prezentare cât mai atractivă. Cum reușești să obții această ”atractivitate”? Aplicând principiile următoare:

  • Adaugă descrieri produselor tale – mulți încarcă produse în magazinul lor online, adaugă 2-3 caracteristici succinte și se așteaptă ca utilizatorul să le cumpere fără alte precizări. Acest lucru nu se întâmplă, deoarece respectivul utilizator are nevoie de mai mult decât o descriere scurtă. El vrea să știe informații despre articolul pe care urmează să-l achiziționeze, cum se utilizează, care sunt beneficiile aduse, cum se face plata pentru el și cum îi va fi livrat. Așadar, este recomandat ca pagina ta de produs să aibă atât o zonă cu descriere succintă, pentru cei care îți cunosc deja produsul sau sunt 100% hotărâți să cumpere de la tine, plus o zonă mai complexă, unde să afișezi o descriere elaborată, care să conțină toate eventualele întrebări pe care utilizatorul le-ar putea avea despre produsul tău.
  • Integrează conținut foto-video – pe lângă text, prezentarea vizuală joacă un rol la fel de important în în vederea vânzării unui număr mare de articole pe site-ul tău. Utilizează materiale foto-video de calitate, care să-ți prezinte produsul din unghiuri cât mai diferite. Fie că este vorba despre un articol de îmbrăcăminte, un articol de make-up sau o ustensilă pentru grădinărit, orice produs are nevoie de o fotografie convingătoare, pentru a se vinde ușor în online. Diferit de achiziția fizică, unde clientul interacționează cu produsul și îl poate analiza înainte de a-l cumpăra, în online acest lucru este imposibil fără o gamă cuprinzătoare de imagini care să-i permită să analizeze cu la fel de multă ușurință articolul dorit.
  • Optimizează pentru motorul de căutare atunci când adaugi titluri și descrieri pentru produsele tale, asigură-te că incluzi și o serie de cuvinte cheie care vor permite o mai bună optimizare a paginii de produs pe motoarele de căutare. În același context, asigură-te că titlul paginii de produs este afișat în concordanță cu denumirea produsului și furnizezi toate informațiile pe care un client le-ar putea căuta, atunci când caută produse pe Google.

 

 

 

TE AȘTEPTĂM
LA UNUL DINTRE
BIROURILE NOASTRE


 

BUCUREȘTI

PLOIEȘTI

BRAȘOV

CONSTANȚA