Ce caută un client pe site-ul tău, înainte de a face o achiziție. Cum te adaptezi situației din 2020

Ai sesizat că numărul de utilizatori prezenți zilnic pe site-ul tău este în continuă creștere și, cu toate că impactul site-ului este mai mare de la o zi la alta? Acest comportament este un rezultat al situației prin care țara noastră a trecut și ale cărei efecte vor fi vizibile un timp îndelungat de acum încolo. Oamenii sunt mult mai predispuși acum să comande produse sau servicii online. Dat fiind contextul actual, există o serie de elemente pe care orice site bun, în 2020, trebuie să le conțină! Noi îți spunem despre ce este vorba!

Dacă vrei să vinzi mai mult și mai bine în 2020, acum este timpul să acționezi! Fie că ai un site nou, realizat în plină perioadă de pandemie și care abia acum a devenit vizibil pe piață, ori ai un site mai vechi, dar tot mai căutat de potențiali clienți în ultima peioadă, ideile noastre ți se vor potrivi și ție. Aplică aceste principii în raport cu cele mai noi tendințe și ai în vedere că un potențial client caută întotdeauna aceleași trei lucruri, atunci când ajunge pe site-ul tău. Iată despre ce este vorba:

  • Conținut cât mai relevant – informațiile de pe site-ul tău sunt cel mai important element și de actualitatea lor depinde dacă un posibil client va converti sau nu. Prezintă-le în raport cu situația prin care țara noastră trece și scoate în evidență avantajele pe care produsele sau serviciile tale le oferă, în contextul de față. Totodată, asigură-te că prezinți informații cât mai ușor de descifrat, folosește un limbaj cât mai comun și actualizează constant textele, dacă situația o cere. Mai mult nu este întotdeauna mai bun, așa că ai în vedere o un conținut mai scurt, dar concret și care evidențiază eficient caracteristicile produsului pe care tu îl vinzi, este de preferat în defavoarea unui text lung, dificil de parcurs, pe care o mulțime de utilizatori îl vor ignora cu desăvârșire. Ai grijă să ții pasul cu schimbările, care uneori pot fi mai rapide decât ai crede. Dacă regulile se schimbă, la fel trebuie să faci și tu în ceea ce privește conținutul site-ului tău.
  • Interfață ușor de folosit – puțini sunt cei care, în ziua de azi, nu folosesc un smartphone. Tot atât de puțini sunt cei care nu folosesc un smartphone pentru a naviga pe internet. Așadar, asigură-te că site-ul tău are o interfață prietenoasă, ușor de accesat, atât de pe mobil, cât și de pe desktop. Elementele esențiale, cum ar fi butoanele de contact, meniul, sau altele asemenea, trebuie scoase în evidență pentru o cât mai bună vizibilitate. Asigură-te că totul funcționează corect, fie că este vorba despre mobil sau desktop, astfel încât interacțiunea utilizatorului cu site-ul tău să fie una reușită și să conducă spre mult așteptata conversie.
  • Secțiune de recenzii – oamenii tind să ia în seamă ceea ce spun alți oameni, în special dacă este vorba despre servicii sau produse pe care nu le-am mai încercat până acum. Mai ales acum, când accesul fizic este încă dificil sau, pe alocuri, restricționat, secțiunea de recenzii este un element central pe site-ul tău. Pe principiul învățării din greșelile altora, ei vor căuta cu interes zona de recenzii de pe site-ul tău. Asigură-te că ai o astfel de secțiune pe site și că ea conține păreri coerente și competente, din partea tuturor celor care ți-au încercat produsele în trecut. 

 

 

 

TE AȘTEPTĂM
LA UNUL DINTRE
BIROURILE NOASTRE


 

BUCUREȘTI

PLOIEȘTI

BRAȘOV

CONSTANȚA