Promovarea afacerii tale online. Cum optimizezi corect o campanie pe Google Ads

Dacă anterior am discutat despre moduri de promovare eficientă pe Facebook Ads, astăzi îți prezentăm secretul promovării cu succes prin intermediul Google Ads. O platformă care permite afișarea de anunțuri publicitare în rețeaua de căutare Google și care reprezintă cea mai bună formă de promovare online, pentru afaceri de toate tipurile, indiferent că ele oferă produse sau servicii clienților săi.

Diferit de Facebook Ads, acolo unde reclamele sunt afișate în funcție de similaritatea dintre utilizator și targetul pe care campania respectivă îl vizează, pe Google lucrurile stau diferit. Concret, reclamele sunt afișate doar celor care prezintă interes concret pentru un anumit produs sau serviciu și caută informații despre respectivul lucru. Licitezi pentru o poziție cât mai sus în rândul afișărilor pe care motorul de căutare i le oferă respectivei persoane și, în funcție de bugetul pe care îl investești, anunțul tău poate să apară pe prima pagină, pe a doua, sau chiar pe paginile următoare. Totul depinde de concurență, de cum câți bani investești în campania ta și, poate cel mai important, de cât de bine optimizezi campania, pentru a livra mesaje corect clientului tău potențial.

Cum poți reuși o astfel de optimizare și care sunt secretele prin care poți vinde mai bine pe Google? Iată câteva sfaturi pe care îți recomandăm să le aplici și tu, dacă ai campanii Active pe Google Ads:

  • Alege cuvinte cheie relevante – acordă cât mai mult timp realizării listei de cuvinte cheie, deoarece ea este cea mai importantă pentru eficiența campaniei tale. Încearcă diverse variante de fraze, mai scurte sau mai lungi, pe care un posibil client le-ar putea scrie pe Google, căutând un produs sau serviciu de tipul celui pe care tu îl promovezi. Folosește cu încredere Keyword Planner, pentru a vedea care sunt cele mai căutate posibile cuvinte, stabilește care sunt prioritare pentru campania ta și licitează pentru acelea care prezintă cele mai mari șanse de a atrage clienți pe site-ul tău.
  • Verifică constant campaniile – dincolo de realizarea campaniei, la fel de importată este verificarea constantă a acesteia, încă după primele 24 de ore de când ai activat-o. Analizează cu atenție pozițiile de afișare pe care anunțul tău le generează, care sunt competitorii și cum licitează ei, pentru a obține poziții mai bune decât tine. La fel de important este să verifici care sunt căutările nepotrivite care au condus la afișarea anunțului tău pentru anumiți utilizatori și să adaugi respectivele cuvinte în lista negativelor. Astfel, eviți ca pe viitor reclama să mai fie afișată unui public nepotrivit și astfel campania ta să consume bani într-un mod nefolositor.
  • Folosește funcția de remarketing – dincolo de anunțul clasic de tip search, la fel de important este să realizezi campanii de remarketing, care țintesc acele persoane care ți-au vizitat site-ul, în urma anunțului standard, dar nu au realizat totuși o conversie pe site. Folosește-te de funcția de retargetare a acelor persoane care nu s-au convins pe deplin de calitatea serviciilor sau produselor tale, readu-i pe site și convinge-i astfel să finalizeze procesul de cumpărare. Pentru campaniile de remarketing nu este necesar un buget considerabil, ci unul mult mai mic comparat cu cel pe care îl vei investi pentru campaniile de search.

Dacă totul ți se pare prea dificil sau nu ai timpul necesar pentru a te dedica în întregime acestui proces de promovare pe Google Ads, poți oricând apela la o companie care să facă asta în locul tău! Noi îți stăm alături cu soluții complete pentru promovarea afacerii tale în online!

 

 

 

TE AȘTEPTĂM
LA UNUL DINTRE
BIROURILE NOASTRE


 

BUCUREȘTI

PLOIEȘTI

BRAȘOV

CONSTANȚA