Promovarea afacerii tale online. Cum optimizezi corect o campanie pe Facebook Ads

Trăim în secolul vitezei și, datorită dezvoltării internetului, avem acces la tot felul de ”spații” virtuale care ne îndeamnă să petrecem cât mai mult timp online. Conform unor studii recente, un om petrece în medie peste 60% din timpul său zilnic, conectat la internet. Din acest timp, mare pare îi este dedicat Facebook-ului, cea mai cunoscută și mai populată rețea de socializare din întreaga lume.

Datorită popularității sale, Facebook a devenit unul dintre cele mai bune canale prin care o afacere poate rămâne conectată cu publicul tău, convingându-l pe acesta să îi cumpere produsele sau serviciile. Din ce în ce mai multe companii sunt, așadar, prezente pe Facebook. Tot atât de multe sunt companiile care folosesc această rețea pentru a se promova, Facebook oferind chiar o zonă dedicată business-urilor, denumită Facebook Ads.

Ca în oricare alt domeniu, și în cazul Facebook Ads există o serie de ”secrete” pentru promovarea eficientă a unui business. Lucrurile nu sunt atât de simple precum par și, deși oricine are acces la platforma de promovare și oricine poate realiza o campanie de promovare pentru afacerea sa, rezultatele vor întârzia să apară dacă respectiva campanie nu este optimizată corespunzător.

Noi îți oferim astăzi câteva sfaturi cu privire la optimizarea eficientă a unei campanii pe Facebook Ads, indiferent de aria în care îți desfășori activitatea sau tipul de servicii oferit. Iată despre ce este vorba:

  • Definește-ți foarte bine targetul – un prim lucru extrem de important este acela de a-ți defini cât mai bine publicul-țintă. Trebuie să stabilești încă de la început cărei categorii de vârstă i te adresezi, cărui gen, ce interese au clienții tăi și unde sunt ei poziționați din punct de vedere geografic. Găsește cât mai multe astfel de combinații, chiar dacă ai un produs de nișă, sau unul general. Ia în considerare faptul că mesajul reclamei tale trebuie redactat în raport cu targetul pe care ți-l alegi și că i te vei adresa într-un anumit limbaj unui adolescent interesat de muzică rock, în timp ce pentru o doamnă de peste 40 de ani, pasionată de gătit, va trebui să îi livrezi un mesaj complet diferit, folosind un cu totul alt limbaj.
  • Găsește combinații de impact – poate cel mai important lucru de avut în vedere este acela de a găsi o combinație de vizual și text care să creeze impact. Folosește, deci, imagini sugestive, care să reflecte cât mai bine ceea ce vrei să transmiți prin intermediul reclamei tale. Însoțește imaginii un text cât mai scurt, dar inedit și ușor de reținut, care să prezinte eficient ideea reclamei tale. Găsește formulări care pot atrage atenția, adaugă emoticoane și cât mai multe variante de contact în textul reclamei tale, în special dacă ești în căutarea unui număr cât mai mare de conversii prin intermediul Facebook Ads.
  • Testează și retestează cât mai mult – platforma Facebook Ads permite selectarea unei multitudini de obiective distincte pentru campaniile tale. Ele au diverse întrebuințări și pot fi selectate în funcție de specificul afacerii pe care o desfășori. Dacă vrei să aduci clienții în magazinul tău fizic, poți rula o campanie cu obiectiv în acest sens. Dacă te interesează notorietatea brandului tău și creșterea gradului de recunoaștere, poți desfășura o campanie de awareness. Ține însă cont că rezultatele diferă, de la caz la caz. Ceea ce a funcționat la o afacere a unui cunoscut nu este garantat că va funcționa și în cazul tău. Secretul este să testezi, să realizezi cât mai multe campanii diferite, selectând obiective diverse și concentrându-te pe găsirea unui public-țintă potrivit. Doar astfel poți găsi formula ”secretă” pentru succes pe Facebook Ads!

Dacă totul ți se pare prea dificil sau nu ai timpul necesar pentru a te dedica în întregime acestui proces de promovare pe Facebook Ads, poți oricând apela la o companie care să facă asta în locul tău! Noi îți stăm alături cu soluții complete pentru promovarea afacerii tale în online!

 

 

 

TE AȘTEPTĂM
LA UNUL DINTRE
BIROURILE NOASTRE


 

BUCUREȘTI

PLOIEȘTI

BRAȘOV

CONSTANȚA