Fii mereu aproape de publicul tău. Cum eficientizează Chat-ul Online comunicarea cu clienții

Site-ul tău înregistrează numeroase vizite, produsele sau serviciile prezentate sunt vizualizate zilnic de câteva zeci sau sute de persoane, însă vânzările lipsesc cu desăvârșire? Uneori, oamenii au nevoie de un mic imbold, atunci când vine vorba de a face o nouă achiziție, în special dacă aceasta implică o investiție considerabilă. Disponibilitatea vânzătorului, răspunsurile rapide la orice nelămurire ar avea clientul cu privire la un produs sau serviciu, ba chiar faptul că i se oferă pur și simplu mai multe modalități de contact, îl pot determina pe vizitatorul afacerii tale online să realizeze o conversie atunci când ajunge pe site. Cum poți reuși și tu acest lucru? Implementând 3 funcționalități nelipsite dintr-un site de succes!

Este adevărat că un site web modern și actualizat, este necesar pentru a susține o afacere de succes. La fel de importante sunt însă și căile de comunicare pe care le pui la dispoziția celor care-ți vizualizează produsele. Concret, un sistem de contact bine pus la punct, nu se rezumă doar la o pagină dedicată în site. Toate modalitățile diferite prin care potențialul cumpărător poate lua legătura cu vânzătorul joacă un rol important în convingerea acestuia să facă o achiziție de la tine și nu din altă parte. Imaginează-ți că ești într-un magazin de pantofi, ai găsit modelul potrivit, dar pe raft nu mai este de găsit numărul tău. În 99% din situații, vei căuta cu privirea vânzătorul, în speranța că acesta îți va putea oferi produsul dorit sau, cel puțin, îți va oferi ceva similar, potrivit pentru tine. Acest principiu se aplică și în cazul cumpărăturilor online, acolo unde sistemul de contact joacă un rol esențial în eficientizarea procesului de vânzare-cumpărare. Iată, deci, cele 3 funcționalități nelipsite:

  • Chat Online integrat în pagină - aplicațiile integrate de chat online permit vânzătorului să fie în permanență la dispoziția clientului, rapiditatea răspunsului fiind esențială în realizarea conversiei. Cu toate că îi pui la dispoziție o pagină de contact unde găsește mailul tău, numărul de telefon și alte informații similare, acesta s-ar putea să nu fie satisfăcut pe deplin. El vrea răspunsuri acum, nu mai târziu! Așadar, un sistem de chat integrat în site te va ajuta să-i oferi aceste răspunsuri atât de dorite. Sistemul este complet personalizabil, fiind genul de tool online care afișează mesaje la momentul potrivit, încurajând potențialul client să pună întrebări și încurajându-l să cumpere. Este acel asistent personal de care oricine are nevoie, atunci când face o achiziție. Ulterior, discuția este preluată de tine, iar discuția poate varia, de la caz la caz. Poți face alte recomandări, poți prelua comenzi pentru produse care nu mai sunt în stoc, poți propune oferte dedicate pentru clientul cu care discuți, iar un lucru e cert - șansa de conversie crește cu peste 50%.
  • Buton de Call pentru Mobil - dacă în urmă cu 7-8 ani internetul era utilizat în proporție de peste 70% de pe desktop, în prezent lucrurile au luat o întorsătură la 180 de grade, iar smartphone-ul primează la capitolul device-uri utilizate pentru navigarea online. Dincolo de optimizarea corectă a site-ului tău pentru afișarea pe mobil, la fel de importantă este integrarea butonului de Call pe Mobil. Oferă-i clientului care vrea să ia legătura cu tine acces rapid la butonul de apel, printr-o funcționalitate care nu lipsește niciodată de pe un site care ia în calcul nevoile publicului său.
  • Formular de Comandă Personalizat - atunci când integrezi un formular de contact pe site-ul tău, asigură-te că acesta este personalizat cu diverse mesaje de tip call-to-action. Un text de genul ”Vrei să primești o Ofertă Personalizată? Completează Formularul de Contact și primești toate Detaliile pe Mail!” este mult mai atractivă decât un banal ”Formular de Contact”. Indiferent că este plasat pe pagina principală a site-ului, într-o pagină dedicată, sau chiar în paginile cu categoriile de produs, un lucru este cert, formularul trebuie realizat personalizat, cu intenția de a convinge clienții să-l completeze. Informațiile adunate prin intermediul acestui gen de formulare sunt importante pentru orice tip de afacere. În primul rând pentru feedback și, poate mai important, pentru faptul că ajută la crearea unei baze de date complexe, cu date de contact ale potențialilor tăi clienți. Ele pot fi utilizate ulterior pentru diverse promoții, mesaje, sau altele asemenea. 

 

 

 

TE AȘTEPTĂM
LA UNUL DINTRE
BIROURILE NOASTRE


 

BUCUREȘTI

PLOIEȘTI

BRAȘOV

CONSTANȚA