Așa NU! Topul strategiilor de marketing care nu vor da niciodată rezultate

Ți-ai propus să investești mai mult din timpul tău în promovarea afacerii pe care o administrezi, iar acum ești în căutarea unor soluții eficiente, deloc costisitoare, care să te aducă în prim-plan pentru publicul tău? Cu toate că mulți îți prezintă ”rețete” de succes pentru promovarea online a oricărui tip de afaceri, noi suntem adepții învățatului din greșeli. Astfel, îți prezentăm ce să NU faci dacă vrei să pui cap la cap o strategie de marketing eficientă, menită să crească rata de conversie a afacerii tale.

Cu toate că oricine se lansează în afaceri are o vagă idee despre ce este aceea o strategie de marketing și cum poate fi ea pusă în aplicare, puțini sunt cei care reușesc să exploateze totul la adevăratul potențial. Asta pentru că a obține rezultate bune spre foarte bune poate reuși oricine. Când targetul este, însă, a obține rezultate excelente, a te transforma într-un lider de piață, a te poziționa în topul preferințelor consumatorilor tăi, este nevoie de experiență în marketing și tactici multiple de promovare. 

Ține minte faptul că nu există afaceri bune sau proaste, ci afaceri promovate corect sau incorect. Diferența dintre cele două o fac tacticile de marketing care, dacă sunt aplicate corespunzător, pot fructifica la maximum ceea ce piața de consumatori oferă. Iată un top 3 lucruri pe care să NU le faci, când vine vorba de promovarea afacerii tale:

  • Nu te baza pe un singur canal de comunicare - una dintre principalele greșeli pe care le-ai putea face atunci când îți promovezi afacerea este să te rezumi la un singur canal de comunicare, fie el online sau offline. Dacă vrei rezultate considerabile, iar mesajul cheie al proiectului tău să ajungă acolo unde trebuie, desfășoară o promovare simultană, dar diferențiată, pe mai multe căi de comunicare. Poți realiza o promovare pe multiple rețele de socializare, cum sunt Facebook, Instagram și Google, de exemplu, sau poți integra o strategie care include reclame de tip outdoor, participări la evenimente și reclame online, menite să crească vizibilitatea brandului tău. Abia după ce în jurul afacerii tale se formează un public stabil, ai notorietate și știi foarte bine unde îți găsești publicul, te poți dedica unui singur canal permanent, pe care să-ți livrezi mesajele în mod constant.
  • Mai mult nu înseamnă întotdeauna mai bine - funcționezi după principiul ”Dacă sunt dat afară pe ușă, voi intra înapoi pe geam”? Află că publicul este destul de reticent în ceea ce privește acest obicei al brandurilor de a fi puțin cam ”prea” prezente în viețile lor, în special în mediul online. Nu te axa pe livrarea reclamelor unui număr cât mai mare și mai diversificat de oameni, pentru că riști ca mesajul tău să ajungă la un număr irelevant de persoane, care nu au absolut nicio treabă cu ceea ce tu oferi. Pierzi astfel timp și bani, lucruri pe care le-ai putea investi mult mai eficient, către un target bine determinat. Așadar, înainte de a implementa orice gen de strategie de marketing, asigură-te că stabilești care este publicul-țintă, iar mesajul este conturat astfel încât toți cei care-l vor vedea vor fi stârniți de acesta. Canalizează-ți eforturile pe acel public cu adevărat important pentru succesul afacerii tale!
  • Lucrurile bune cer timp, constanță și experiență - iată ingredientele unei campanii de marketing de succes: timp - pentru că este nevoie de teste, verificări constante, administrare permanentă și optimizare în funcție de rezultatele parțiale oferite de campanie; constanță - pentru că este publicul vrea să te știe prezent, întotdeauna la dispoziția sa cu cele mai noi oferte și cele mai rapide răspunsuri; experiență - pentru că da, fără o experiență anterioară, toate eforturile tale vor fi în zadar. Nu reușești să unești toate aceste elemente? Apelează cu încredere la o echipă specializată în Marketing Online și soluții conexe pentru promovarea de succes a proiectului tău!

 

 

 

TE AȘTEPTĂM
LA UNUL DINTRE
BIROURILE NOASTRE


 

BUCUREȘTI

PLOIEȘTI

BRAȘOV

CONSTANȚA