Instagram Shopping – ce este și care sunt avantajele utilizării

Instagram a crescut vizibil de câțiva ani, iar acest lucru este încurajat în continuare de către Facebook, care a cumpărat compania și a decis să se axeze pe dezvoltarea în raport cu tehnicile de marketing online, diversificând piața și oferind o mulțime de soluții ingenioase de promovare pentru afaceri. Concentrarea asupra materialelor foto-video cu impact vizual și viral face ca Instagram să reprezinte un bun canal de promovare pentru branduri, mai ales de când cu sincronizarea cataloagelor de produse între Facebook și contul Instagram asociat. Funcționalitatea vine în ajutorul afacerilor care doresc să convertească mai mult în online, oferind o metodă la îndemână prin care poți ajunge mai aproape de nevoile publicului tău, impresionând-l din punct de vedere vizual și determinându-l astfel să îți cumpere produsele.

Folosind Instagramul într-o manieră strategică, poți atrage mult mai mulți potențiali clienți și astfel creezi o comunitate care nu numai că dorește să cumpere, ci și să recomande altora. Aceștia vor interacționa în mod activ cu ”vitrina online” afișată pe contul tău, prin intermediul fotografiilor și videoclipurilor pe care alegi să le publici. Urmăritorii tău vor reacționa la postările pe care le faci, vor lăsa comentarii, vor folosi hashtag-ul creat de tine și în acest fel vei crește relevanța afacerii tale, devenind mai cunoscut în rândul comunității căreia te adresezi în mod direct. În același sens, mulțumită evoluției, Instagramul permite utilizatorilor business o vânzare mult mai ușoară.

În trecut, singura modalitate de a conecta clienții cu produsele tale era printr-un link în biografia aplicației sau link-urile din Insta Story. Mai recent, poți face Shopping direct din aplicația de Instagram, sincronizând cataloagele de produse încărcate pe pagina oficială de Facebook, în secțiunea Magazin. Acest Instagram Shopping este un nou instrument Instagram prin care utilizatorii e-commerce pot eticheta anumite produse din fotografii pe Instagram, prin adăugarea prețului de vânzare în același mod în care etichetezi un utilizator.

Pentru a utiliza Instagram Shopping, trebuie să îndeplinești câteva cerințe, printre care:

  • Să deții un profil de companie/ afacere configurat pe Instagram
  • Să ai un magazin online sau de comerț electronic (e-commerce)
  • Să integrezi catalogul de produse pe Facebook, fie manual, fie utilizând Shopify sau BigCommerce
  • Să ai instalată cea mai recentă versiune de Instagram
  • Să cel puțin 9 postări publice, pentru a activa butonul de cumpărare

Odată îndepliniți acești pași, poți să încarci imaginea produsului pe care dorești să îl comercializezi, apoi poți să etichetează produsul corespunzător. Beneficiezi de opțiuni nelimitate de expunere pentru produsul tău, posibilitatea de a-l afișa ori de câte ori dorești, în variantele în care dorești, tuturor urmăritorilor tăi și, poate cel mai important, îi dai clientului șansă de acces mai rapid, direct în site, din aplicația de Instagram. 

 

 

 

TE AȘTEPTĂM
LA UNUL DINTRE
BIROURILE NOASTRE


 

BUCUREȘTI

PLOIEȘTI

BRAȘOV

CONSTANȚA