3 sfaturi care vor ajuta în crearea unui conținut de calitate pe pagina ta web

Crearea unui conținut care să atragă clienții reprezintă o adevărată artă. Cu milioane de opțiuni disponibile pentru utilizatorii de Internet, potențialii clienți preferă să scaneze rapid conținutul pentru a obține răspunsul dorit în cel mai scurt timp. Fii sigur că, dacă nu găsesc ceea ce caută, aceștia vor părăsi site-ul tău în mai puțin de 1 minut. Din acest motiv, am hotărât să îți prezentăm câteva trucuri prin care să creezi acel conținut excelent, care să te ajute să generezi vizite constante și de lungă durată pe site-ul tău, sporind interacțiunea cu potențialii clienți.

  1. Crearea unui conținut relevant

Când utilizatorii de Internet vor căuta pe Google sau pe orice alt motor de căutare subiectul de care sunt interesați în respectivul moment, se așteaptă ca rezultatele să furnizeze informații relevante pentru domeniul lor de interes. Dacă vor accesa site-ul tău și ceea ce găsesc este o informație irelevantă sau învechită, utilizatorii vor părăsi pagina în doar câteva secunde, optând pentru următorul rezultat din căutări, și anume concurența ta, cu scopul de a găsi ce au nevoie. Conținutul relevant este util atât pentru pagini de tip blog, cât și pentru alte pagini din site-ul tău, cum ar fi cele de prezentare a produselor, homepage-ul, sau chiar pagina cu pachetele de lucru oferite. 

  1. Crează conținut concis

Nu intra în povești deoarece nu este nevoie să dezvolți prea mult un subiect. Vizitatorii vor arunca o privire și preferă să revadă rapid informațiile, fără prea multe „abureli”. Oferă, deci, informația exactă! O variantă eficientă în acest sens, care să faciliteze citirea rapidă a textelor de către potențialii tăi clienți, implică aranjarea informațiilor sub formă de listă, în prima parte a paginii. Câteva fraze scurte, cât mai concise, cu cele mai relevante informații despre subiectul cautat de client, vor ajuta la o mai bună înțelegere a textului. Dacă are disponibilitate, clientul potențial va rămâne pe pagină pentru a citi și restul informațiilor adăugate de tine. Dacă nu are timpul sau dispoziția necesară să facă acest lucru, va apăsa rapid butonul de chat sau cel de apel, ori va completa formularul de contact.

  1. Scrie pentru publicul tău țintă

Pe lângă importanța cuvintelor cheie, a link-urilor și a altor tehnici de optimizare, este esențial ca textul tău să fie lizibil și interesant pentru persoanele care vizitează site-ul tău. La urma urmelor, obiectivul este acela de a-ți transforma vizitatorii în clienți. Utilizează un ton de conversație prietenos, care să-ți permită să te conectezi cu publicul. Așadar evita cuvintele superficiale, jargonul și orice implică limbajul de lemn. Ține cont de faptul că pe site-ul tău ajung atât persoane cu experiență în domeniul căutat, care nu se află poate la primul contact cu genul de servicii sau produse oferit de tine, cât și persoane care caută pentru prima oară un astfel de subiect. Așadar, oferă conținut curat, atractiv și cât mai ușor de parcurs, pentru toate categoriile de public care-ți vizitează site-ul.

Captează atenția clientului și permite să stea pe site-ul tău suficient de mult timp, astfel încât să descopere tot ce ai de oferit. Creează conținut de calitate, iar dacă întâmpini dificultăți în acest sens, nu ezita și cere ajutorul unei echipe cu experiență în domeniu. Uneori, este mai eficient să permiți externalizarea activităților pe care nu le poți realiza in-house, pentru că astfel economisești timp prețios și ai garanția că publicul tău țintă va beneficia de conținutul facil și relevant pe care îl caută.

 

 

 

TE AȘTEPTĂM
LA UNUL DINTRE
BIROURILE NOASTRE


 

BUCUREȘTI

PLOIEȘTI

BRAȘOV

CONSTANȚA