Social Media, un factor-cheie pentru dezvoltarea afacerii tale pe internet

Milioane de mărci sunt prezente în mediul online, însă puține reușesc să se evidențieze în adevăratul sens al cuvântului, între competitorii săi. Acest lucru se datorează în mare parte strategiei eronate de Marketing pe Social Media, motiv pentru care este esențial să folosești Internetul și, în special, rețelele sociale, într-un mod corect, pentru a contura eficient brandul companiei tale. 

Pentru a îmbunătăți imaginea afacerii tale, nu este suficient doar să creezi o pagină web cu un design bun, adaptat telefoanelor mobile, laptopurilor și tabletelor. Este foarte important să efectuezi o analiză preliminară, prin care să cunoști în detaliu situația afacerii tale, precum și concurența. Iată care sunt pașii pe care trebuie să îi urmezi pentru a-ți construi planul de social media fără să te pierzi într-o mare de concepte:

  • Analiza situației curente
  • Analiza SWOT
  • Analiza concurenței
  • Obiective
  • Selectarea rețelelor sociale și a canalelor de difuzare
  • Crearea de conținut
  • Programarea și gestionarea conținutului
  • Monitorizarea rezultatelor.

Primul lucru pe care trebuie să-l faci atunci când începi să dezvolți sau să îmbunătățești strategia de Marketing în Social Media este să iei în considerare dacă ai deja un plan stabilit, să determini ce schimbări sunt necesare, ce este bine făcut și ce se poate îmbunătăți. Totodată este esențial să știi ce anume îți face afacerea mai puternică împotriva concurenței, dar cu atât mai mult trebuie să-ți cunoști slăbiciunile și să te asiguri că le poți rezolva. Printr-o analiză SWOT, vei putea identifica ce aspecte trebuie să îmbunătățești.

Pentru a alege corect rețelele sociale pe care urmează să le utilizezi, trebuie să ții cont de profilul clientului tău. În funcție de caracteristicile publicului țintă, va trebui să folosești o rețea sau la alta. Este foarte important să-ți cunoști potențialii clienți, pentru a nu pierde timpul aruncând mesaje pe canale media unde clienții tăi potențiali sunt slab reprezentați. Odată îndeplinite și parcurse aceste etape, putem trece la comunicarea dintre marca ta și publicul țintă. Aici, organizarea este cheia care transmite dinamism prin intermediul rețelelor sociale. Este inutil să postezi de mai multe ori pe săptămână și să rămâi absent în următoarea lună. Dacă nu există periodicitate, imaginea ta de marcă va fi afectată într-un mod negativ.

Din toate aceste motive, este necesar acorzi foarte multă atenție Strategiei de Marketing pe Social Media! Iar în contextul în care nu ai suficient timp sau cunoștințe pentru a face acest lucru, poți apela oricând la ajutorul unei echipe specializată în tehnici de social media și marketing online.

 

 

 

TE AȘTEPTĂM
LA UNUL DINTRE
BIROURILE NOASTRE


 

BUCUREȘTI

PLOIEȘTI

BRAȘOV

CONSTANȚA