Cum cresti rata de conversie pe site - 7 metode eficiente

Stiai ca vanzarile unei companii pot creste, daca acea companie este foarte usor de contactat?

Cum ajuti vizitatorii site-ului tau sa comunice mai usor si mai rapid cu tine?

 

Una dintre strategiile de crestere a ratei de conversie pe site este strans legata de modalitatile de contact oferite. Pentru a putea vinde mai multe produse si servicii prin intermediul site-ului sau magazinului tau online, trebuie sa oferi vizitatorilor / clientilor metode prin care sa te poata contacta rapid si usor. Iti prezentam in acest articol cateva metode de interactionare cu clientii, pe care orice site modern trebuie sa le ofere. Aplicarea acestor metode in site duce la cresterea ratei de conversie vizite-vanzari.

1. Pagina speciala de Contact
In meniul site-ului trebuie sa se regaseasca o pagina separata de Contact. Foarte multi vizitatori se hotarasc ca vor sa achizitioneze un produs sau un serviciu, si cauta imediat pagina Contact pentru a vedea sediul firmei sau unde poate fi gasit magazinul respectiv, si care sunt datele de contact pe care le poate folosi. Pagina Contact trebuie sa fie usor de gasit in site si sa ofere cel putin o adresa de mail (sau un formular de contact) si un numar de telefon.

2. Formulare de Contact rapid
Aceste formulare (introduse de regula in pagina Contact) ofera vizitatorilor site-ului posibilitatea sa trimita un mail cu intrebari / nelamuriri / sugestii / propuneri direct din site. Formularele pot fi folosite in orice pagina din site, pe lateralul site-ului (in Sidebar), in partea de jos (Footer) sau chiar si in pagina de produs a magazinului online. In acest fel, utilizatorii pot foarte rapid sa solicite detalii cu privire la un produs sau un serviciu, sa ceara oferte de pret sau chiar sa faca rezervari, programari sau comenzi.

3. Numar de Telefon si adresa de Mail vizibile in site buton call de pe mobil desy creare site
Desi marea majoritate a site-urilor contine datele principale de contact in pagina speciala de Contact, este bine ca mailul si telefonul (in special telefonul) sa apara undeva in Pagina de pornire a site-ului (Homepage) si sa fie cat mai vizibile si la indemana utilizatorilor. In plus, datele de contact, sau cel putin numarul de telefon, pot fi introduse si in alte pagini ale site-ului, de exemplu in pagina Servicii sau in pagina Despre noi. Pentru a usura si mai mult contactarea de catre clienti, adresele de mail si numerele de telefon pot fi setate cu "apelare directa on click". Atunci cand utilizatorul da click pe adresa de mail (de pe desktop si de pe mobil), porneste automat aplicatia de trimitere mail. Atunci cand se da click pe numarul de telefon (de pe mobil), acel numar trece automat in meniul de apelare.

4. WhatsApp
WhatsApp este o aplicatie folosita de milioane de persoane. Daca poti instala aplicatia pe telefonul afisat la Contact, mentioneaza langa numarul de telefon din site faptul ca raspunzi si mesajelor venite prin WhatsApp. Astfel vei veni in intampinarea vizitatorilor care utilizeaza zilnic aceasta aplicatie pentru convorbirile lor.

5. Social Media
Facebook, Google+, Youtube etc - sunt toate mijloace de interactionare. Si compania ta poate interactiona cu clientii in acest mod. Fa-ti un cont sau o pagina, posteaza periodic informatie si fii pregatit sa raspunzi rapid mesajelor pe care le primesti.

6. Buton Call pe mobil
Pentru ca in zilele noastre milioane de romani si miliarde de utilizatori din intreaga lume intra pe internet si de pe mobil, site-urile moderne trebuie sa aiba un boton de Call rapid direct de pe mobil. De regula este asezat in coltul ecranului si este vizibil pe toate paginile Site-ului. Astfel, vizitatorii te pot suna facand un simplu click pe butonul Call.

chat online pe site desy web design7. Chat ONLINE
O metoda mai noua pentru interactionarea cu vizitatorii site-ului este Chat-ul Online. Chat-ul este folosit din ce in ce mai des, mai ales in cazul magazinelor online, unde clientii au nevoie de detalii suplimentare cu privire la produsele din site. Poate fi insa instalat pe orice site pentru a interactiona DIRECT, LIVE cu utilizatorii site-ului. Din experienta proprie, si experienta clientilor nostri, va putem spune ca un Chat ajuta mult la cresterea numarului de vanzari.

In ziua de astazi exista multiple metode de comunicare. Nu poti stii, cel putin la inceput, care sunt canalele de comunicare preferate ale vizitatorilor de pe site-ul tau, de aceeea, cel mai bine este sa oferi o paleta diversa de mijloace de comunicare.

Cu cat ii este mai usor utilizatorului sa te contacteze, cu atat cresc sansele ca el sa intre in legatura cu tine si, in functie de raspunsul tau, sa devina un nou client al companiei tale.

Vrei un site care sa aiba toate aceste metode de comunicare? Echipa Desy iti sta la dispozitie.a

 

 

 

TE AȘTEPTĂM
LA UNUL DINTRE
BIROURILE NOASTRE

BUCUREȘTI

  • Adresa: Str. Despot Voda 21,
    Sector 2, Bucuresti

  • Vezi HARTA

  • ALEXANDRU FRICHIAȘ

  • 0723.091.547

  • alexandru.frichias@desy.ro

BRAȘOV

  • Bulevardul Griviței Nr 1 S,
    Brașov

  • Vezi HARTA

  • ALIN VELCIU

  • 0721.768.627

  • alin.velciu@desy.ro

CONSTANȚA

  • Pregatim biroul din Constanta.
    Alin este deja disponibil. 

  •  

  • ALIN VELCIU

  • 0721.768.627

  • alin.velciu@desy.ro