BLOG

Shopping Ads pe Google și Facebook. Ce sunt și cum te ajută pe tine?

Google și Facebook oferă oportunități de promovare multiple și implementează constant diverse funcționalități ce permit crearea de reclame dintre cele mai diverse. Dacă vrea să se remarce în online și să vândă, o afacere relativ necunoscută trebuie să desfășoare campanii plătite. Dacă vrea să ducă totul la următorul nivel și să obțină profit generos de pe urma clienților online, reclamele tip shopping ads sunt o opțiune ce merită încercată, fie că vorbim de Facebook, de Google sau de ambele.

Citește mai departe...

Business-ul care știe să spună o poveste, câștigă interesul clienților săi

”Mâna întinsă care nu spune o poveste, nu primește de pomană!” - o replică dintr-un film românesc celebru, care s-ar putea aplica cu succes în contextul business-urilor românești dornice să se remarce pe piață. Dincolo de strategii de vânzare care aduc rezultate pe termne scurt, storytelling-ul este un instrument esențial pentru câștigarea clienților pe termen lung. 

Citește mai departe...

Business-ul care știe să spună o poveste, câștigă interesul clienților săi

”Mâna întinsă care nu spune o poveste, nu primește de pomană!” - o replică dintr-un film românesc celebru, care s-ar putea aplica cu succes în contextul business-urilor românești dornice să se remarce pe piață. Dincolo de strategii de vânzare care aduc rezultate pe termne scurt, storytelling-ul este un instrument esențial pentru câștigarea clienților pe termen lung. 

Citește mai departe...

Strategii de promovare pe Facebook. Cum să-ți gândești eficient campania

Vrei mai multă notorietate pentru brandul tău? Vrei să-ți expui produsele sau serviciile într-un loc în care publicul afacerii tale petrece peste jumătate din timpul său online? Vrei să-ți promovezi afacerea pe un canal media relativ simplu de gestionat? Răspunsul tuturor acestor întrebări se rezumă la un singur cuvânt: Facebook!

Citește mai departe...

Feedback-ul clienților. Tu cum răspunzi mesajelor negative de pe pagina de Facebook?

În momentul în care lansezi un produs sau seviciu pe piață, o parte importantă a strategiei tale de marketing ar trebui să se axeze pe feedback-ul primit de la clienți și potențiali clienți, în primele luni de după lansare. Din păcate, multe afaceri omit acest lucru și preferă să facă lucrurile având în minte un client ideal, care de cele mai multe ori nu se potrivește nici pe departe cu cel real. Părerile cumpărătorilor tăi contează și sunt extrem de importante pentru viitorul afacerii pe care o conduci. Tocmai de aceea, îți vorbim astăzi în detaliu despre feedback și cum îl poți valorifica pentru a-ți mulțumi clienții pe termen lung.

Citește mai departe...

Vrei să vinzi eficient în online? Învață să te adaptezi lumii digitale

Prima jumătate a anului 2020 a fost presărată cu probleme pentru antreprenorii din toate domeniile. De voie sau de nevoie, mulți afaceriști s-au văzut nevoiți să-și mute activitatea în online și să se reorienteze spre oferirea de servicii utile în contextul actual. Fie că ai o afacere mică, sau conduci un business cu sute de angajați, criza actuală te-a afectat cu siguranță și pe tine. Știm că adaptarea la o astfel de situație nu a fost deloc simplă și că încă nu ai toate informațiile necesare ca să vinzi cu adevărat eficient în online. Ca tine sunt mulți antreprenori, dornici să facă ceva concret pentru afacerile lor, dar în imposibilitatea de a aplica eficient niște cunoștințe pe care, nefiind familiarizați cu mediul online, nu le dețin. Pentru ei, dar și pentru tine, am pregătit astăzi un ghid complet de adaptare la digital!

Citește mai departe...

Ce caută un client pe site-ul tău, înainte de a face o achiziție. Cum te adaptezi situației din 2020

Ai sesizat că numărul de utilizatori prezenți zilnic pe site-ul tău este în continuă creștere și, cu toate că impactul site-ului este mai mare de la o zi la alta? Acest comportament este un rezultat al situației prin care țara noastră a trecut și ale cărei efecte vor fi vizibile un timp îndelungat de acum încolo. Oamenii sunt mult mai predispuși acum să comande produse sau servicii online. Dat fiind contextul actual, există o serie de elemente pe care orice site bun, în 2020, trebuie să le conțină! Noi îți spunem despre ce este vorba!

Citește mai departe...

Cum să-ți scoți în evidență produsele, prin intermediul site-ului. Soluții de care să ții cont

Situația actuală te-a determinat să îți muți activitatea pe internet, așa că ai deschis recent un magazin online, ai o mulțime de produse și visai deja la vânzări de sute de lei, dar rezultatele nu-și fac simțită prezența? Aplică aceste reguli de evidențiere a produselor tale și vei descoperi îmbunătățiri considerabile în ceea ce privește numărul de vânzări pe care le înregistrează magazinul tău online!

Citește mai departe...

15 lucruri pe care o echipă specializată în marketing online le va face, ca să te ajute să să vinzi mai mult

Administrarea unui magazin online nu înseamnă exclusiv gestionarea comenzilor, ci mai degrabă un total de acțiuni menite să genereze, înainte de toate, acele comenzi ce trebuie prelucrate. Altfel spus, comenzile sunt doar rezultatul unui șir lung de lucruri pe care businessul trebuie să le îndeplinească, pentru a atrage clienți pe site, a-i convinge pe aceștia să convertească și, abia la final, a prelucra comenzile și a se asigura că acestea sunt livrate conform așteptărilor clienților, la timpul și momentul optim.

Citește mai departe...

Ce este un Landingpage și cum te ajută el să-ți promovezi mai bine afacerea în online

Landingpage-ul, sau pagina de destinație, este acea pagină dedicată unde îi poți trimite pe potențialii tăi clienți pentru a cumpăra serviciul sau produsul tău. Privește-l ca pe un site mai mic, care conține toate informațiile de contact, formular de comandă, detalii despre produs și altele asemenea, totul într-o singură pagină independentă.

Citește mai departe...

Acționează alături de noi! Valorifică timpul petrecut acasă în beneficiul business-ului tău!

Chiar dacă #stamacasa, asta nu înseamnă că afacerea ta va avea de suferit! Într-o perioadă în care orice business se confruntă cu schimbări majore, iar cetățeanul conștient și responsabil lucrează de acasă, noi am pus la cale un plan de acțiune prin care tu să valorifici la maximum timpul petrecut departe de birou! Noi acționăm oricând, chiar și atunci când lucrăm de acasă! Tu ce mai aștepți?

Citește mai departe...

Desy lucrează de acasă, în perioada următoare!

Având în vedere evoluția cazurilor COVID-19 la nivel național, anunțăm o serie de schimbări cu privire la activitatea noastră, în perioada următoare! Punem sănătatea noastră și a celor din jurul nostru pe primul loc și considerăm că prevenția este cea mai bună cale prin care putem evita răspândirea acestui virus. Am luat decizia ca, între 13-20 martie 2020, activitatea noastră să se desfășoare de acasă!

Citește mai departe...

Top 3 cele mai comune motive pentru care un site NU convertește eficient

Ai un site prin care încerci să îți vinzi produsele sau serviciile și, cu toate că ai făcut eforturi considerabile pentru a-l promova, rata conversiile este una scăzută? În loc să investești și mai mulți bani pentru campaniile de promovare care nu dau niciun randament, ce-ar fi să arunci o privire pe site și să încerci să identifici motivele concrete pentru care potențialul tău client, deși ajunge pe site, evită să cumpere de la tine?

Citește mai departe...

Promovarea afacerii tale online. Cum optimizezi corect o campanie pe Google Ads

Dacă anterior am discutat despre moduri de promovare eficientă pe Facebook Ads, astăzi îți prezentăm secretul promovării cu succes prin intermediul Google Ads. O platformă care permite afișarea de anunțuri publicitare în rețeaua de căutare Google și care reprezintă cea mai bună formă de promovare online, pentru afaceri de toate tipurile, indiferent că ele oferă produse sau servicii clienților săi.

Citește mai departe...

Promovarea afacerii tale online. Cum optimizezi corect o campanie pe Facebook Ads

Trăim în secolul vitezei și, datorită dezvoltării internetului, avem acces la tot felul de ”spații” virtuale care ne îndeamnă să petrecem cât mai mult timp online. Conform unor studii recente, un om petrece în medie peste 60% din timpul său zilnic, conectat la internet. Din acest timp, mare pare îi este dedicat Facebook-ului, cea mai cunoscută și mai populată rețea de socializare din întreaga lume.

Citește mai departe...

Sezonul cadourilor, din perspectiva comerciantului. Cum să-ți optimizezi site-ul ca să nu ratezi nicio comandă

Luna decembrie este una dintre cele mai profitabile pentru comercianți, fiind momentul în care toată lumea caută să cumpere dintre cele mai diverse lucruri, de la cadouri și până la obiecte de uz personal. Cererea este mare și, dincolo de achizițiile din magazinele fizice, tot mai mulți optează și pentru varianta online-ului. Pentru a-i atrage pe potențialii clienți pe site-ul tău în această perioadă, dincolo de ofertele de sărbătoare, secretul este să fii la dispoziția acestora și să-i ajuți să se decidă ce pot cumpăra. Avem pentru tine câteva ”secrete” pe care le poți pune în aplicare, dacă dorești să maximizezi comenzile în perioada dinaintea Crăciunului, fără a depune însă efort suplimentar în ceea ce privește personalul angajat să preia comenzile.

Citește mai departe...

Despre marketing, pe înțelesul tuturor. Ce este și cum îl folosești pentru o afacere nouă

Marketingul este un domeniu de activitate amplu, care înglobează toate tehnicile și metodele prin care facem ca o marfă, fie ea un serviciu sau un produs, să parcurgă eficient traseul de la producător la cumpărător. Concret, marketingul este o unealtă prin care se stabilește strategia comercială a firmei - ea te ajută să stabilești cui vinzi produsele tale, la ce preț, sub ce formă, în ce context și, poate cel mai important, cum convingi respectivul client să achiziționeze de la tine și cu o altă ocazie. De existența unei strategii de marketing bine implementată depinde succesul afacerii tale! Produsul sau serviciul tău poate să facă adevărate minuni, însă fără nicio valoare, dacă nu știi cum să-i găsești pe oamenii interesați de aceste minuni și nici cum să le explici că ceea ce le oferi tu nu poate fi găsit în altă parte.

Citește mai departe...

Puzzle antreprenorial. ”Piesele” care garantează succesul afacerii tale

Dacă ești în căutarea unei rețete pentru clădirea afacerii tale de succes, află că șansele ca ea să existe sunt extrem de mici. Adevărul este că succesul diferă de la caz la caz, în funcție de specificul proiectului, de targetul ales, de calitatea produselor și de implicarea celor care construiesc respectivul proiect. Așadar, nu există un model concret după care să ne ghidăm în construirea unor proiecte care să reușească să se diferențieze pe piață și să aducă profit. Există însă câteva elemente care contribuie la reușita afacerii tale. Asemănătoare unor piese de puzzle, acestea te ajută să conturezi o imagine puternică afacerii tale - acea ”imagine de brand puternică”, atât de râvnită de orice afacere nouă care apare pe piață.

Citește mai departe...

Numărul de like-uri, echivalent cu cel al conversiilor? Cât de mult contează like-urile pentru imaginea brandului tău

Fie că vrem să acceptăm sau nu acest lucru, lumea virtuală este influențată de like-uri, iar cei care au cea mai mare notorietate sunt și cei care setează trendurile după care toți ceilalți se ghidează. Pentru brandurile noi este destul de dificil să-și contureze o imagine puternică încă de la început. Este nevoie de multă muncă și dedicare, într-o lume în care fiecare apreciere este contorizată, iar fiecare feedback negativ cântărește de două ori mai greu pentru o afacere la început de drum. În acest context, întrebarea vine de la sine: cum facem să depășim barierele impuse de like-uri și să ne poziționăm cu ușurință între brandurile mari, deja existente pe piață?

Citește mai departe...

Chatbot, asistentul tău online. Disponibil 24/24 pentru clienții afacerii tale

Tehnologia evoluează cu viteza luminii, astfel că nu era de mirare că, mai devreme sau mai târziu, s-a găsit o modalitate prin care să se eficientizeze conexiunile dintre afaceri și publicul acestora. Conform zicalei ”clientul nostru, stăpânul nostru”, o tehnică bună prin care îți poți ține aproape clienții este să fii disponibil pentru ei non-stop, să le oferi răspunsuri rapide și să rezolvi problemele pe care aceștia le au cu privire la brandul tău. Deși în teorie acest lucru este ușor de pus în practică, a avea pe cineva care să se ocupe de Client Service în permanență este obositor și destul de costisitor. Chatboții sunt o unealtă online modernă, care preîntâmpină această problemă, devenind acel asistent online, întotdeauna disponibil, pe care orice afacere și-l dorește.

Citește mai departe...

Succesul în online. Cum să convingi clienții să cumpere din magazinul tu virtual

A deschide un magazin online pare, la prima vedere, foarte simplu. Te gândești deja la sutele de comenzi pe care le vei primi, la faptul că vei avea atât de mulți clienți încât nu vei reuși să acoperi cererea de unul singur... apoi te lovești brusc de realitate și conștientizezi că nu este totul atât de roz precum pare? Ține cont de faptul că, în momentul în care decizi să-ți deschizi un magazin exclusiv online, fără un punct fizic de comercializare a produselor, te lovești de doi competitori foarte importanți! Pe de-o parte sunt toate celelalte business-uri de tipul celui condus de tine, tot felul de magazine online mai mult sau mai puțin cunoscute publicului larg. Pe de altă parte, există și magazine fizice care se ocupă de comercializarea aceluiași gen de produse ca și tine. Poate că asta nu te va afecta dacă ai o afacere foarte bine nișată, cu o concurență slabă spre nesemnificativă. Dacă, însă, vrei să vinzi produse uzuale, spre exemplu haine sau încălțăminte, lucrurile se complică! Cum rezolvăm problema competiției și cum reușim să ne poziționăm în topul preferințelor clienților? Aplicând câteva tehnici care ne aduc succesul în online!

Citește mai departe...

Fii mereu aproape de publicul tău. Cum eficientizează Chat-ul Online comunicarea cu clienții

Site-ul tău înregistrează numeroase vizite, produsele sau serviciile prezentate sunt vizualizate zilnic de câteva zeci sau sute de persoane, însă vânzările lipsesc cu desăvârșire? Uneori, oamenii au nevoie de un mic imbold, atunci când vine vorba de a face o nouă achiziție, în special dacă aceasta implică o investiție considerabilă. Disponibilitatea vânzătorului, răspunsurile rapide la orice nelămurire ar avea clientul cu privire la un produs sau serviciu, ba chiar faptul că i se oferă pur și simplu mai multe modalități de contact, îl pot determina pe vizitatorul afacerii tale online să realizeze o conversie atunci când ajunge pe site. Cum poți reuși și tu acest lucru? Implementând 3 funcționalități nelipsite dintr-un site de succes!

Citește mai departe...

Așa NU! Topul strategiilor de marketing care nu vor da niciodată rezultate

Ți-ai propus să investești mai mult din timpul tău în promovarea afacerii pe care o administrezi, iar acum ești în căutarea unor soluții eficiente, deloc costisitoare, care să te aducă în prim-plan pentru publicul tău? Cu toate că mulți îți prezintă ”rețete” de succes pentru promovarea online a oricărui tip de afaceri, noi suntem adepții învățatului din greșeli. Astfel, îți prezentăm ce să NU faci dacă vrei să pui cap la cap o strategie de marketing eficientă, menită să crească rata de conversie a afacerii tale.

Citește mai departe...

Web Developerul, partenerul tău în succesul afacerii online? Cum să creezi o legătură eficientă cu acesta

Cu toate că ești priceput în domeniul tău de activitate și ai un grup restrâns de clienți care-ți aleg întotdeauna serviciile, întâmpini dificultăți în ceea ce privește gestionarea site-ului web care îți reprezintă afacerea în online, iar asta se reflectă în încasările lunare avute? Poate că lipsa timpului ori lipsa experienței nu-ți permit să te implici la maximum în această privință, dar asta nu este un lucru rău. Între noi fie vorba, în viață nu ne putem pricepe foarte bine la orice! Din fericire, poți externaliza o serie de activități de care depinde succesul afacerii tale, iar gestionarea și actualizarea site-ului afacerii tale este una dintre ele. 

Citește mai departe...

Instagram Shopping – ce este și care sunt avantajele utilizării

Instagram a crescut vizibil de câțiva ani, iar acest lucru este încurajat în continuare de către Facebook, care a cumpărat compania și a decis să se axeze pe dezvoltarea în raport cu tehnicile de marketing online, diversificând piața și oferind o mulțime de soluții ingenioase de promovare pentru afaceri. Concentrarea asupra materialelor foto-video cu impact vizual și viral face ca Instagram să reprezinte un bun canal de promovare pentru branduri, mai ales de când cu sincronizarea cataloagelor de produse între Facebook și contul Instagram asociat. Funcționalitatea vine în ajutorul afacerilor care doresc să convertească mai mult în online, oferind o metodă la îndemână prin care poți ajunge mai aproape de nevoile publicului tău, impresionând-l din punct de vedere vizual și determinându-l astfel să îți cumpere produsele.

Citește mai departe...

Sfaturi pentru crearea unei strategii de Marketing Online care va da rezultate

Online-ul reprezintă o comunitate extinsă și foarte complexă, fiind necesare strategii diversificate pentru a putea face cunoscută o marcă, pentru a atrage noi clienți, sau pentru a obține mai multe vânzări. Una dintre principalele caracteristici ale acestei comunități este rapiditatea în schimbare, motiv pentru care ”rețeta” promovării reușite se poate schimba cât ai clipi, chiar de la o zi la alta. În acest context, cum procedăm când vine vorba de câștigarea publicului și de ce trebuie să ținem cont când ne promovăm într-un mediu atât de complex? Am pregătit pentru tine o serie de sfaturi utile cu privire la abordarea strategiei de marketing, utile indiferent de domeniul activității tale!

Citește mai departe...

3 sfaturi care vor ajuta în crearea unui conținut de calitate pe pagina ta web

Crearea unui conținut care să atragă clienții reprezintă o adevărată artă. Cu milioane de opțiuni disponibile pentru utilizatorii de Internet, potențialii clienți preferă să scaneze rapid conținutul pentru a obține răspunsul dorit în cel mai scurt timp. Fii sigur că, dacă nu găsesc ceea ce caută, aceștia vor părăsi site-ul tău în mai puțin de 1 minut. Din acest motiv, am hotărât să îți prezentăm câteva trucuri prin care să creezi acel conținut excelent, care să te ajute să generezi vizite constante și de lungă durată pe site-ul tău, sporind interacțiunea cu potențialii clienți.

Citește mai departe...

Social Media, un factor-cheie pentru dezvoltarea afacerii tale pe internet

Milioane de mărci sunt prezente în mediul online, însă puține reușesc să se evidențieze în adevăratul sens al cuvântului, între competitorii săi. Acest lucru se datorează în mare parte strategiei eronate de Marketing pe Social Media, motiv pentru care este esențial să folosești Internetul și, în special, rețelele sociale, într-un mod corect, pentru a contura eficient brandul companiei tale. 

Citește mai departe...

3 sfaturi esențiale pentru optimizarea unui Landing Page

Landing Page este pagina unde ajung majoritatea utilizatorilor, printr-un simplu click făcut pe un anunț de orice tip. Prin urmare este prima viziune, prima impresie pe care cineva o are asupra site-ului tău. De aceea este important de știut cum să optimizezi o astfel de pagină.

Citește mai departe...

3 pași esențiali pentru a obține referințe de calitate din partea clienților tăi

Un client satisfăcut este cel mai bun instrument de marketing care poate exista! Nu doar că este o metodă onestă și gratuită, ci poate oferi credibilitate mult mai mare, acoperind un număr surprinzător de potențiali consumatori. Este vorba despre obținerea unor referințe și recomandări venite din partea clienților.

Citește mai departe...

Echipa Desy angajeaza inca un Programator. Trimite-ti si Tu CV-ul!

DESCRIEREA JOBULUI

Cautam sa angajam un nou coleg sau o noua colega. Avem nevoie de o persoana care sa lucreze la biroul nostru din Bucuresti (zona Stefan Cel Mare), full time, pe partea de programare, pentru rezolvarea task-urilor care necesita abilitati in: PHP, Programare Orientata pe Obiecte, Framework-uri, Integrare API, E-commerce, HTML, CSS etc.

Citește mai departe...

Optimizarea site-ului tău. Trei soluții pe care trebuie să le ai în vedere dacă vrei să vinzi mai mult

A vinde mai mult și mai eficient a devenit o prioritate pentru majoritatea persoanelor care dezvoltă afaceri în mediul online. Totuși, a avea un site web dedicat afacerii tale nu este suficient. El trebuie să fie actualizat conform ultimelor tendințe în materie de design web și strategii de promovare. O muncă destul de constantă, pentru că suntem în secolul vitezei iar lucrurile se schimbă extrem de rapid. S-ar putea ca soluțiile de astăzi să nu mai fie valabile pentru ziua de mâine, iar ceea ce poți face tu, dacă vrei să îți păstrezi locul în topul afacerilor de succes, este să te informezi!  

Citește mai departe...

Social Media, aliatul afacerii tale în drumul spre succes. De ce trebuie să fii prezent online

Social Media, prin intermediul celor mai populare platforme ale momentului, a devenit una dintre cele mai puternice componente din online. Nu ar trebui să te mire dacă afacerea ta nu are succesul pe care ți l-ai imaginat inițial. De vină este, cel mai probabil, absența brandului de pe site-urile de socializare pe care publicul tău le frecventează. Acesta taxează lipsa de activitate a unui brand în mediul online și, tocmai din acest motiv, s-ar putea ca serviciile oferite, oricât de interesante ar fi ele, să nu aducă succesul afacerii tale.

Citește mai departe...

Teambuilding by Desy! Cum ne-am distrat în ultima noastră călătorie împreună

Chiar dacă fiecare membru al echipei noastre are atribuții diferite, avem totuși o mulțime de lucruri în comun, unul dintre ele fiind chiar plăcerea de a călători. Ne dorim să ajungi să ne cunoști și tu mai bine, pentru că doar descoperindu-ne așa cum suntem noi de fapt, ce ne place și cum ne distrăm, vei înțelege mai bine filosofia după care lucrăm și principiile după care ne ghidăm atunci când punem cap la cap proiecte de succes. Astfel, ne-am gândit să-ți povestim astăzi despre ultima noastră experiență în echipă, o drumeție în vârf de munte, un teambuilding organizat în zona Bușteni.

Citește mai departe...

Mobil vs. Web - Cum să comunici cu publicul rapid și eficient

Una dintre marile probleme pe care le întâmpină orice afacere la început de drum este imposibilitatea de a comunica eficient cu publicul său. De altfel, este destul de dificil să-ți cunoști pe deplini clienții și să știi, încă din primele luni de la deschidere, ce vor aceștia să primească de la brandul tău. Planează acea stare de neîncredere, dată de stângăcia prin care gestionezi legăturile cu cei care ar putea deveni clienți ai afacerii tale. Oricât de multă experiență ai fi acumulat tu în trecut, începuturile unui nou proiect vin la pachet cu multe potențiale provocări. Trebuie să te menții la nivelul publicului tău și la preferințele lui, iar cel mai important este să știi cum să comunici corect cu el, atât pe mobil, cât și pe web.

Citește mai departe...

Ultimele tendințe în Web Design. Cum să-ți faci site-ul mai atractiv pentru clienți

Cu toate că ar părea că web designerul se ocupă de tot ceea ce presupune aspectul unui magazin online, realitatea este că fiecare client va simți nevoia să-și aducă aportul asupra aspectului final al site-ului. Este de înțeles, mai ales că site-ul urmează să ilustreze pe deplin filosofia afacerii. Deseori, însă, încep să apară discrepanțe între ceea ce și-ar dori clientul și ceea ce propune specialistul în web design. Acest lucru se întâmplă deoarece primul are o imagine de ansamblu asupra site-urilor similare pe care le-a mai văzut în trecut, în timp ce web designerul tinde să propună soluții moderne, care pot contribui la o mai bună vizibilitate a afacerii în mediul online.

Citește mai departe...

Afacere online cu buget redus. Ce nu trebuie să-i lipsească sub nicio formă site-ului tău

Poate că ai în gând un proiect care pare promițător, dar nu beneficiezi de suficiente fonduri pentru a-l dezvolta cum se cuvine. Sau poate că ai deja o afacere mai mare, dar te-ai gândit că ea ar putea fi diversificată și ți-ar putea aduce mai mulți clienți. Totuși, o investiție de acest gen ți-ar putea compromite afacerea deja infloritoare. Ce e de făcut în acest sens? Răspunsul este simplu: deschide-ți o afacere online cu buget redus.

Citește mai departe...

Afacerea mea online nu e productivă! TOP 3 motive pentru care clienții îți evită site-ul

De-a lungul timpului, mare parte dintre clienții care au apelat la serviciile noastre au avut aceeași problemă: o afacere online neprofitabilă. Mulți dintre cei care ne-au solicitat ajutorul nu reușeau să înțeleagă motivul pentru care site-ul pe care îl dețin nu reușește să producă, să atragă și să încurajeze potențialii clienți să facă diferite achiziții. Ulterior, i-am ajutat pe aceștia să înțeleagă că, dincolo de un design modern, afacerea lor trebuie să aibă o personalitate și să știe cum să se diferențieze.

Citește mai departe...

Mesaj pentru noua generatie de antreprenori

Eu am reușit! Și tu poți să o faci!

Știu cât de mult îti dorești ca afacerea ta să reușească! Știu că visezi de mult timp să fii independent, știu că vrei mai mult și mai știu că îți dorești să ajungi la următorul nivel. Crede în visul tau! Transformă-ți planurile în realitate! Va fi un drum lung, așa că înarmează-te cu răbdare și ia-o încet, pas cu pas! Profită de fiecare oportunitate și nu refuza ajutorul oamenilor din jur! Crede în cei de lângă tine, bazează-te pe ei. Cere-le ajutorul! Lucrează continuu pentru ca visul tău să se împlinească!

Citește mai departe...

Iti doresti o echipa care sa lucreze la succesul afacerii tale?

Știu cât de mult îti dorești ca afacerea ta să reușească! Știu că visezi de mult timp să fii independent, știu că vrei mai mult și mai știu că îți dorești să ajungi la următorul nivel. Crede în visul tau! Transformă-ți planurile în realitate! Va fi un drum lung, așa că înarmează-te cu răbdare și ia-o încet, pas cu pas! Profită de fiecare oportunitate și nu refuza ajutorul oamenilor din jur! Crede în cei de lângă tine, bazează-te pe ei. Cere-le ajutorul! Lucrează continuu pentru ca visul tău să se împlinească!

Citește mai departe...

Importanta Imaginilor in Realizarea unui Site

Ideea ca "o imagine valoreaza cat o mie de cuvinte" este o realitate care se poate observa in practica, inclusiv in domeniul Web Design. Imaginati-va un site web - un site de prezentare sau un magazin online, fara nicio imagine. Doar text. Cum ar arata? Probabil ar fi parasit de vizitatori in maxim 10 secunde, din cauza aspectului total neatragator. Imaginile de pe site au un rol foarte important. Ele dau un aspect atractiv site-ului si pot prezenta in mod placut activitatile companiei sau produsele vandute. De asemenea, cu ajutorul unor imagini poti prezenta membrii echipei tale, poti prezenta sediul sau echipamentele de lucru, si chiar secvente din timpul activitatii propriu-zise. Imaginile pot fi folosite individual, pot fi afisate in grupuri de imagini (galerii), in slideshow-uri sau chiar ca background.

Citește mai departe...

Elementele Necesare pentru Realizarea unui Site de Prezentare

Daca vrei sa comanzi un site pentru afacerea ta, trebuie sa te gandesti putin la ce iti doresti sa promovezi prin intermediul acelui site. Ce anume iti doresti sa contina? Este adevarat ca o firma specializata in web design si promovare iti poate sugera ce ar fi cel mai potrivit ca site-ul tau sa contina. Insa de multe ori specificul domeniului in care activezi este cel mai bine cunoscut chiar de tine, cel care are experienta in acel sector. De aceea, in multe situatii, managerul firmei stie cel mai bine care elemente sunt mai important de promovat decat altele si ce trebuie scos in fata atunci cand realizezi un site sau faci o campanie de promovare.

Citește mai departe...

Cat este de Sigura Plata cu Cardul Online? siguranta plata cu cardul online cat e de sigura

Atunci cand efectuezi o plata cu cardul online, datele de card utilizate pentru plata nu sunt introduse pe pagina magazinului online, ci pe paginile securizate ale procesatorului. Datele introduse pe pagina procesatorului de plati nu sunt stocate pe serverele acestuia ci sunt trimise criptat spre serverele bancii emitente pentru autentificarea tranzactiei.

Toate serverele de tranzactionare sunt scanate zilnic impotriva vulnerabilitatilor.

Citește mai departe...

Masuri de Siguranta pentru Securitatea Site-ului

Stiati ca in zilele noastre informatia este bunul cel mai de pret al unei companii?

Fie ca vorbim despre date financiare, despre modalitati de obtinere a increderii pe piata, de comunicarea vanzator-cumparator, fie ca ne referim la date tehnice sau la date active, informatia este elementul central de constituire a proceselor. Ansamblul deciziilor si al proceselor definesc minutios o companie buna de celelalte si o diferentiaza substantial.

Citește mai departe...

6 Ingrediente Esentiale pentru o Afacere Online

1. Sa iti cunosti clientii. Este foarte important ca inainte de a face un website pentru afacerea ta, sa stii carui public te adresezi, care sunt preferintele acestora, care sunt cuvintele “cheie” pe care acestia le cauta pentru a ajunge la produsul sau serviciul dorit. Daca nu cunosti aceste lucruri nu vei putea realiza strategii bune prin care sa ajungi la “grupul tinta” de clienti. Fii istet si investeste dupa ce ai facut o analiza asupra afacerii tale!

Citește mai departe...

Doua Instrumente GRATUITE pentru Optimizarea Imaginilor din Site

Una dintre cauzele incarcarii lente a unui site este dimensiunea imaginilor urcate si afisate in site. Imaginile la rezolutie mare si necompresate sunt afisate mult mai lent de catre browsere. Astfel, durata de asteptare pentru deschiderea unui site este mai mare. Pentru ca site-urile sa se incarce cat mai rapid, este nevoie de imagini optimizate. Pentru a optimiza imaginile dintr-un site, INAINTE de a le urca pe server, oricine poate folosi doua instrumente gratuite, pentru a redimensiona imaginile si pentru a le compresa.

Citește mai departe...

Stilizarea unui Site cu Ajutorul CSS

Denumirea CSS provine din expresia Cascading Style Sheets. Acum, pentru stilizarea paginilor web se foloseste cel mai des CSS. CSS-ul este un limbaj care defineste "layout-ul" pentru documentele HTML.

Avantajele CSS:
• Cu ajutorul stilurilor CSS putem sa stilizam site-uri intregi dintr-un singur fisier;

Citește mai departe...

Avantajele HTTPS pentru un site. Diferenta HTTP vs HTTPS

Ce este HTTP?

Ati observat ca adresa celor mai multe site-uri incepe cu HTTP. Dar ati vazut si acest HTTPS, incadrat cu o culoare verde, ca sa atraga atentia.

HTTP este acronimul de la “Hyper Text Transfer Protocol“. Este vorba de protocolul care permite comunicarea cu site-urile dorite; este un protocol de tip text, fiind protocolul implicit al WWW (World Wide Web).

Citește mai departe...

De ce site-ul tau TREBUIE sa fie responsive?

In ultimii ani s-a vazut o crestere importanta in vanzarile de device-uri mobile (laptopuri, tablete si telefoane) iar oamenii incep din ce in ce mai mult sa inteleaga utilitatea acestora si sa le foloseasca. Astazi traim intr-o lume in care accesul la informatie se face cu o simpla “apasare cu degetul” si aproape oricine are acces la internet pe mobil.

De asemenea, internetul este la indemana si in multe locuri publice, de exemplu restaurante si cafenele, care ofera Wi-Fi gratuit.

Citește mai departe...

Cum cresti rata de conversie pe site - 7 metode eficiente

Stiai ca vanzarile unei companii pot creste, daca acea companie este foarte usor de contactat?

Cum ajuti vizitatorii site-ului tau sa comunice mai usor si mai rapid cu tine?

Citește mai departe...

Cinci elemente cheie pentru succesul unui site

Poate acesta sa aiba un impact pozitiv asupra succesului unei afaceri?

Poate design-ul site-ului sa imi atraga clienti si sa imi creasca rata de conversie?

Cum se face ca un lucru precum design-ul unei pagini
sa fie cheia catre succesul afacerii mele?

Citește mai departe...

Ce trebuie sa contina un site de prezentare

Daca ai nevoie de un site de prezentare pentru afacerea ta, este bine sa alegi o companie profesionista care ofera servicii web integrate. Iti recomandam acest lucru din cel putin doua motive. In primul rand, o echipa profesionista este la curent cu noutatile din domeniu si vei putea apela tot la aceeasi companie pentru modificari/imbunatatiri ulterioare necesare in site. Apoi, o companie profesionista se ocupa si de partea de optimizare si promovare a site-ului. Pentru ca numarul tau de clienti / parteneri / colaboratori sa creasca, nu este suficient un site de prezentare pus online si atat. Ai nevoie ca acel site sa fie corect indexat de Google si ai nevoie ca site-ul sa fie promovat. Astfel de servicii pot fi oferite de specialisti, in cadrul unei companii profesionale.

Citește mai departe...

Realizare Site Fonduri Europene

Ai nevoie de un site de prezentare remarcabil pentru proiectul tau pe fonduri europene?
Realizam site-uri de prezentare pentru business-uri noi sau cu experienta.
Ne incadram in bugetul pentru site impus de programul european accesat.

Citește mai departe...

Realizare Site de prezentare Urgent

Ai nevoie de un web-site urgent pentru afacerea ta?
Realizam site-uri de prezentare rapid pentru business-uri noi sau cu experienta.
Tratam urgentele cu prioritate. Realizam rapid, in doar 5 zile de la comanda, un site de prezentare profesional pentru proiectul tau!

Citește mai departe...

Realizare Magazin Online Fonduri Europene

Ai nevoie de un magazin online profesional pentru proiectul tau pe fonduri europene?
Realizam magazine online pentru business-uri noi sau cu experienta care acceseaza fonduri europene sau guvernamentale.
Ne incadram in bugetul pentru site impus de programul accesat.

Citește mai departe...

Realizare Magazin Online Urgent

Ai nevoie de un magazin online urgent?
Realizam magazine online rapid pentru antreprenori tineri sau cu experienta care vor sa vanda eficient.
Finalizam magazinul online in 7 zile de la comanda.

Citește mai departe...

Realizare Site Ieftin

Ai nevoie de un web-site pentru afacerea ta?
Realizam site-uri de prezentare rapid si ieftin pentru business-uri noi sau cu experienta.

Citește mai departe...

Creare Site Ieftin

Ai nevoie de un web-site pentru afacerea ta?
Realizam site-uri de prezentare rapid si ieftin pentru business-uri noi sau cu experienta.

Citește mai departe...

Și ei au avut

incredere in noi

  • Bestevent
  • Flash
  • Easy Credit
  • TerraAster
  • Buticul Naturist
  • Am Studio
  • Clinica Estet Laser
  • Draft Vision
  • Ebeka
  • Logo West Eye Hospital
  • Midas Amanet
  • Primatgold

    De ce

    sa ne alegi pe noi

    • Iti oferim suport dedicat - vei lucra direct cu un membru al echipei
    • Vom lucra cu pasiune pentru afacerea ta
    • Beneficiezi de garantie de securitate si buna executie 36 luni
    • Ne respectam termenele asumate - proiectul tau va fi realizat la timp
    • Vei avea o prezenta in online peste concurenta ta

    Hai sa discutam despre proiectul tau

    si sa ne apucam de treaba

    Raspundem rapid solicitarilor tale

     

     

     

    TE AȘTEPTĂM
    LA UNUL DINTRE
    BIROURILE NOASTRE


     

    BUCUREȘTI

    PLOIEȘTI

    BRAȘOV

    CONSTANȚA